02 Publicita
PUBLICITA
Při propagaci projektu budou dodržovány pokyny obsažené v Manuálu pro publicitu OP LZZ 2007-2013 v platném znění, dále manuály vizuální identity OP LZZ a manuál vizuální identity ESF v ČR. Při provádění všech informačních a propagačních aktivit bude dodržováno Povinné minimum publicity OP LZZ.
Při propagaci projektu budou dodržovány pokyny obsažené v Manuálu pro publicitu OP LZZ 2007-2013 v platném znění, dále manuály vizuální identity OP LZZ a manuál vizuální identity ESF v ČR. Při provádění všech informačních a propagačních aktivit bude dodržováno Povinné minimum publicity OP LZZ.
Publicita bude probíhat formou těchto informačních a komunikačních nástrojů:
1) prezentace projektu prostřednictvím WEBOVÝCH STRÁNEK, jež budou součástí firemního webu. (Stránky WEB budou zřízeny nejdéle 1 měsíc od zahájení projektu a budou aktualizovány pravidelně v periodě minimálně 1 měsíc.)
2) INZERCE v REGIONÁLNÍM MÉDIU nebulvárního charakteru s působností v celém Středočeském kraji
3) VYDÁNÍ TISKOVÉ ZPRÁVY v souvislosti se zahájením a ukončením projektu
4) tištěné PLAKÁTY A LETÁKY
5)ZVEŘEJŇOVÁNÍ POVINNÉHO MINIMA PUBLICITY OP LZZ při všech aktivitách projektu, na všech formulářích projektu
6) NAVAZOVÁNÍ PARTNERSTVÍ s orgány místní samosprávy, občanskými iniciativami či jinými subjekty za účelem, získání podpory projektu a udržitelnosti jeho výsledků.